Olafson Mokk

Olafson Mokk

viernes, 20 de enero de 2012

¡Que longa cadea de mentiras encerelladas tivemos que aturar nestes días!
 Lembreime moito do meu pai, Xosé María Álvarez Blázquez, cando escoitei e lin tantas mentiras seguidas sobre a vida, logros e honores dun fascista que marchou para o outro barrio. Lembreime dun soneto seu, de Xosé María, que ben se lle pode aplicar a este que tantos honores recibe agora, só trocándolle o nome de Juanito polo de Manolo. Lembreime do secuestro do libro de Lois Diéguez, O tempo sen saída, publicado na modesta Edicións Castrelos, dentro da colección "O Moucho", no ano 1972, vítima da lei de censura propiciada por Fraga Iribarne, un secuestro que a piques estivo de arruinar a modesta editorial. Lembrei que, sendo eu tan só un neno, comentárase na miña casa que a un tal Grimau a policía fraguista, perdón: franquista, guindárado pola ventá. Sendo eu menos neno, a policía franquista, perdón: fraguista, rematou coa vida de varios obreiros que se refuxiaran nunha igrexa de Gasteiz, e recordo os mortos de Montejurra,  aínda que eses me importan menos, afírmoo sen remordementos e, por fin, sen censura . Non me gustaría que meu pai vivise nestes días porque sufriría con tanta mentira e tanto esquecemento, con tanta gaita militarizada e co chamado galeguismo fraguista, un vergoñento concepto, o dun tipo que perseguiu o galeguismo de verdade, o de Castelao. Un ano destes leremos, non me sorprendería, que quen amaba de verdade aos xudeus era Hitler.

No hay comentarios:

Publicar un comentario